Συνεργάτες στη μάθηση
Στα πλαίσια της συνεργασίας μας με τα Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα-Λιναρδάτου στο Περιστέρι Αττικής, προγραμματίσαμε ένα Mystery Skype με στόχο να εντοπίσουμε πρώτα το χώρο που βρίσκεται το σχολείο τους, με τη χρήση χαρτών και του διαδικτύου, αλλά κι εκείνοι να μαντέψουν αντίστοιχα το χώρο που βρίσκεται το δικό μας σχολείο. Μέσα από αυτή τη δραστηριότητα είχαμε την ευκαιρία να μελετήσουμε καλύτερα γεωμορφολογικά στοιχεία της Ελλάδας (στόχος και του μαθήματός μας στη Γεωγραφία) αλλά και να ζητήσουμε να κάνουν το ίδιο οι συνεργάτες μας στην Ελλάδα για την Κύπρο.
Στη συνέχεια, και αφού είχαμε ετοιμάσει από πριν μία παρουσίαση του σχολείου μας και του κυπριακού προβλήματος μέσω του Sway, μιλήσαμε στα παιδιά για την ιστορία του τόπου μας και του σχολείου μας. Αναφέραμε και τα πιο σημαντικά στοιχεία γύρω από την τουρκική εισβολή και κατοχή. Μας άκουσαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Το ίδιο έκανα κι εκείνοι για εμάς χρησιμοποιώντας ένα δικό τους Sway που έφτιαξαν από πριν και το οποίο περιείχε σημαντικά στοιχζεία για το σχολείο τους, το δήμο τους και την Ελλάδα. Μάθαμε τόσα πολλά μέσα σε τόσο λίγο χρονικό διάστημα. Και το πιο σημαντικό, από τα ίδια τα παιδιά και όχι τους δασκάλους!
Sway του δικού μας σχολείου- Δημοτικό Σχολείο Λυμπιών
Sway από τα Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα Λιναρδάτου
Όλο το φωτογραφικό υλικό βρίσκεται ΕΔΩ
Βίντεο παρουσίασης σχολείων:
Μετά την παρουσίαση των σχολείων, ακολούθησαν ερωτήσεις που είχαν να κάνουν περισσότερο με το κυπριακό πρόβλημα αλλά και με τα ήθη, έθιμα και συνήθειες του λαού μας. Αντίστοιχες ερωτήσεις υποβάλαμε κι εμείς σε αυτούς, κυρίως γύρω από την οικονομική κρίση και τις αλλαγές στις συνήθειες/ασχολίες των Ελλαδιτών αλλά και των εθίμων γενικότερα.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έδειξαν όταν τους ενημερώσαμε ότι το χωριό μας είναι ένα ακριτικό χωριό και βρίσκεται στη γραμμή αντιπαράταξης, την πράσινη γραμμή που χωρίζει την ελεύθερη από την κατεχόμενη Κύπρο, με το πλησιέστερο φυλάκιο των Τούρκων να βρίσκεται μόλις 100 μέτρα από την είσοδο του σχολείου μας!!!
Βίντεο: Υποβολή ερωτήσεων για το κυπριακό πρόβλημα
Φωτογραφικό υλικό από τη διαδικασία υποβολής ερωτήσεων
No comments:
Post a Comment